Про це зазначає співвласниця сімейного фермерського господарства «Супергерой», що в Бородянському районі на Київщині, Анастасія Кладова, пише AgroTimes.
«Серед іншого ми також займаємося мікрогріном. Чому? Сезон відкритого ґрунту рано чи пізно закінчується, а потреба в здоровій різноманітній їжі у наших клієнтів актуальна завжди», — зазначила вона.
За досвідом «Супергероя», стартові інвестиції в початок вирощування мікрогріну мінімальні порівняно з інвестиціями у відкритий ґрунт або теплиці, маржа — доволі висока, але обсяги споживання малі.
«Щоб «побачити гроші», потрібно ну дуже багато продавати, а це складно, бо ж конкуренція колосальна. Основна помилка тих, хто запускає подібні міські ферми — нерозуміння цього. У нашому випадку це просто додаткова опція», — зауважила фермерка.
Для довідки: Ферма «Супергерой» працює четвертий рік, пропонує асортимент із 40–60 позицій протягом року: суниці садові, лохина, малина, аспарагус, різні види зелені, салатів, шпинат, помідори, огірки, мікрогрін тощо.