Про це в інтерв'ю виданню «Інфоіндустрія» розповіла директор розплідника «Брусвяна» Ліліана Дмитрієва.
«У виробників фруктів і ягід раніше існували стабільні канали збуту. Фермери звикли, що до них на поля під'їжджали машини і все забирали, везли на ринки великих українських міст і в Крим, але головними покупцями були РФ і Білорусь. Зараз зазначені ринки, як і Крим — офіційно закриті для української плодоовочевої продукції. В результаті сьогодні фермери повинні самі займатися реалізацією власної продукції з максимальною вигодою для себе, а до цього вони виявилися не готові», — говорить директор розплідника.
За її спостереженнями, більшість фермерів чекають, що ситуація зміниться, і все буде як раніше. Однак реальність така, що для того щоб вигідно продавати плодоовочеву продукцію, потрібно сортувальне та холодильне обладнання, що дозволяє затримувати у себе продукцію довше, а також потрібні менеджери з продажу.
«Поки все це віддалена перспектива і є надія, що рано чи пізно подібні процеси налагодяться. Можливо, будуть регіональні холодильники, регіональні центри збуту. Важко сьогодні: люди вклали гроші й не отримали передбачуваний результат. Для багатьох це означає збитки, а часто і відмова від участі в плодово-ягідному ринку», — додала вона.