У Кернела з'явився перший цифровий співробітник

23 липня 2021, 09:58 3561

Компанія «Кернел» (Kernel) роботизувала частину логістичних процесів, закріпивши за плануванням залізничних перевезень віртуального помічника. Першим цифровим співробітником компанії став програмний робот.

Як говориться у повідомленні компанії, до його посадових обов«язків входить збільшення операційної продуктивності, мінімізація ризиків, покращення якості реалізації рутинних задач і суттєве скорочення часових та економічних витрат.

Зазначається, що операційна ефективність «Кернел» зумовлена впровадженням ERP-системи на базі MS Navision. Однак не всі партнери компанії користуються аналогічним програмним забезпеченням або мають можливості для електронного обміну даними.

«Одна з вимог партнерства з «Укрзалізницею» — використання автоматизованої системи документообігу замовлень на перевезення вантажів та формування планів перевезень залізничним транспортом — АС «Месплан». Відмінність між ІТ-інфраструктурами «Кернел»  і УЗ ускладнила обмін інформацією. Необхідно було вносити дані в обидві облікові системи, що сповільнювало процес планування поставки залізничних перевезень. Виник логістичний дисонанс, який загострювався щосезону, враховуючи систематичне збільшення обсягів перевезень аграрної продукції. Ми зрозуміли, що в цьому ланцюгу не вистачає ланки з»єднання, яка б дозволила прискорити процес», — пояснює директор з ІТ «Кернел» Андрій Піший.

Відповідь знайшли в технології RPA (Robotic Process Automation), оскільки роботизація логістичних процесів дозволяє делегувати виконання механічних операцій роботу. Так з«явився унікальний представник цифрової робо-генерації, розроблений на платформі UiPath.

Програмний робот самостійно створює план поставок і автоматично вносить необхідну інформацію про електронні заявки з ERP-системи MS Navision в АС «Месплан». При цьому він використовує ряд перевірок і спеціальних умов, враховує статуси погодження планів і електронних заявок, дотримується періодів, вираховує кількість запланованих, а також фактично оформлених вагонів. Для актуалізації інформації робот обмінюється даними між системами у визначеному форматі та регламенті.

Співробітники Департаменту логістики «Кернел» отримали можливість працювати у єдиній корпоративній ERP-системі й уникати дублювання функцій, що значно зменшило обсяги ручного внесення інформації й імовірність механічних помилок, підвищило швидкість опрацювання електронних документів і ефективність процесів планування залізничних перевезень.

«Автоматизувати такий складний процес і довірити виконання певних функцій роботу вдалося завдяки 100% залученості, зацікавленості та злагодженості дій учасників робочої групи проєкту. Співробітники Департаменту логістики і Департаменту ІТ провели десятки годин в обговореннях оптимальної побудови процесів, тестуванні, обробці виключень з фахівцями Innora. У результаті чого нам вдалося успішно реалізувати черговий інноваційний проєкт і значно підвищити операційну продуктивність компанії», — коментує менеджер ІТ проєктів логістики Євгенія Кучеренко.


Для довідки: «Кернел» — найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Вертикально-інтегрована структура компанії будується на тісно пов'язаних між собою бізнес-сегментах: виробництво, експорт і внутрішні продажі соняшникової олії; рослинництво; експорт зернових культур; надання послуг щодо зберігання і перевалювання зерна на елеваторах і в портових терміналах. З 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі. На частку «Кернел» припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії. Свою продукцію компанія постачає до понад 60 країн світу.