Київмлин збільшив продажі борошна на 20% і розширив географію

11 лютого 2021, 13:15 1977

Компанія «Київмлин» за підсумками 2020 року, порівняно із попереднім роком, збільшила виробництво борошна на 20% — з 12 тис. т у 2019 р. до 14,4 тис. т у 2020 р.

Про це повідомила прес-служба «Київмлина».

«Нам вдалось реалізувати кілька важливих інфраструктурних і маркетингових проєктів, завдяки яким «Київмлин» із регіонального бренду перетворився на повноцінну національну торгову марку. Зокрема, вдалось на третину розширити географію поставок борошна — тепер воно продається в усіх без винятку регіонах України крім окупованих територій», — відзначив директор ТОВ «Київмлин» Андрій Опанасенко.

За його словами, серед змін, які призвели до зростання продажів та обсягів відвантажень борошна «Київмлин» — розширення комунікації за межі Києва, вихід на телевізійні та діджитал-канали.

«Ми наростили впізнаваність, а незмінно висока якість підтвердила правильність вибору наших нових та постійних споживачів», — додав Опанасенко.

Він також нагадав, що наприкінці 2020 року «Київмлин» отримав нагороду фестивалю-конкурсу «Вибір року» — звання «Товар року» у номінації «Борошно».

«Ця нагорода є запорукою якості товарів та послуг. Тому наша компанія вдячна за довіру споживачів, особливо у такий непростий час», — відзначив Опанасенко.