Такими підрахунками в ефірі «Agro FM» поділився керівник ферми Dido Djazef Андрій Свірський.
Свої початкові інвестиції у виробництво він оцінює на рівні €3 тис. Це дозволило стартувати на 2 сотках землі. Проте ферма Dido Djazef не націлена на експорт, її мета — популяризувати продукт на українському ринку.
«Ми вибрали те, чим не займається основна маса равлиководів. Виготовляємо маринованих равликів, залитих оливковою олією з фасуванням у маленькі банки, а також ікру. Співпрацюємо з Дубенським переробним заводом та розробляємо нові рецептури», — розповідає Свірський.
Виконавчий директор ГО «Українська асоціація виробників равликів» Іванка Бейдель додає, що для експорту знадобляться значно більші обсяги виробництва.
«Як мінімум треба налагодити виробництво на 40 сотках землі. Це дозволить отримати за сезон 10 т равликів та сформувати експортну партію», — говорить Бейдель.
Натомість, згоджується вона, якщо працювати по Україні, то можна починати з менших обсягів.
Також Бейдель зауважила, що на сьогодні в Україні налічується 500 фермерів, які освоїли нову нішу. Із них понад 120 входять до Української асоціації виробників равликів.
Для довідки: ферма Dido Djazef заснована 4 місяці тому. Dido Djazef є членом кооперативу «Український кластер виробників равликів». Проте діяльність цього кооперативу націлена на експорт продукції, тому фермери також об’єдналися з кількома іншими в регіоні, щоб продавати свій продукт на вітчизняні полиці.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua