Про це розповів AgroPortal.ua партнер компанії IMEXBURO Дмитро Кушнір.
«Ринок Франції дуже вибагливий, і існують бар'єри, які потрібно долати. А бізнес спочатку, зрозуміло, обирає більш простий шлях. Хоча зараз в Україні вже є компанії, які готові до експорту у Францію, і вони готові чути потреби байєрів, споживачів, слідкувати за трендами, робити презентації французькою мовою», — розповідає Дмитро Кушнір.
За його словами, поволі робота з Францією налагоджується, але вона здебільшого відбувається через потоки сировини, такі як, наприклад, мед. Також багато продукції, як-от ягоди, олія, равлики, продається не напряму, а через трейдерів.
«Якщо говорити про продукцію з доданою вартістю, яку можна експортувати у Францію, то я вбачаю чітку перспективу в organic. Є тренди, які прослідковуються у Франції, — халяль, organic, безглютенові продукти. Україні потрібно зупинитися в процесі інтенсифікації сільського господарства і звернути увагу на виробництво органічної продукції. Це продукт з високою доданою вартістю, що забезпечить більший прибуток і користь для споживачів», — уточнює Дмитро Кушнір.
Експерт розповів, що в роботі компанії IMEXBURO наразі знаходиться близько 15 проектів.
«Це непростий процес, бо експорт у Францію вимагає від партнерів адаптації як внутрішньої структури компанії, так і робочих процесів. А ще варто враховувати бюджети, адже Франція — дорога країна, і туди потрібно їздити не один раз, щоб налагодити зв'язок. Тобто потрібно розуміти, що поїздка на три дні до Франції по бюджету обійдеться у €2 тис. І не кожен малий чи середній виробник може дозволити собі таку розкіш», — розповідає Дмитро Кушнір.
За його словами, досі компанія IMEXBURO працювала з французькими компаніями, які хотіли купувати українську продукцію. Знаходили в Україні виробників меду, березового соку, равликів, фруктів, ягід. Віднедавна компанія почала працювати з інноваційними продуктами — з українськими стартапами, які, наприклад, виробляють натуральні снеки, чіпси.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua