Молочний бренд БІЛО, який представив перший крем-сир на українському ринку, запускає національну рекламну кампанію «НАМАСТИ».
Кампанія підкреслює унікальність продукту та пропонує споживачам по-новому поглянути на моменти для себе: навіть у щільному ритмі сучасного життя можна знайти час на маленький ритуал спокою, а крем-сир БІЛО робить це легко та смачно.
Ідея кампанії полягає у простоті: не обов’язково витрачати години на складні практики чи медитації, щоб виділити час для себе. Маленький перекус із крем-сиром БІЛО може стати своєрідною «смачною медитацією», яка дозволяє сповільнитися, насолодитися моментом і отримати задоволення від простих речей. Серія роликів демонструє універсальність продукту за принципом фудпейрінгу: круасан із крем-сиром, креветка в поєднанні з крем-сиром та снек або крендель із крем-сиром створюють маленькі ритуали спокою у щоденному житті.
Категорія крем-сирів в Україні активно зростає, споживання продукту збільшується, і інтерес до зручних та смачних перекусів на піку. Кампанія «НАМАСТИ» стає першою національною комунікацією у цій категорії.
Переглянути рекламні ролики можна тут
Джерело: БІЛО
Для довідки: БІЛО — це український бренд молочних продуктів компанії «Білоцерківська агропромислова група». Це компанія з 60-річною історією, знаходиться на Полтавщині. БІАГР керує кожним етапом виготовлення молочної продукції: має власні поля для посіву агрокультур, власні молочні комплекси, якісне молоко для виготовлення молочних продуктів під брендами «Білоцерківське», «БІЛО», БІАГР. Продукція реалізується в Україні та країнах ЄС.