Відвідувачі мали можливість не лише насолодитися творчістю та купити унікальні вироби від сумських майстрів, але й зробити добру справу.
За два дні захід відвідало понад 5 тис. людей, та вдалося зібрати 13 685 грн, які незабаром будуть передані на потреби захисників.
Важливою частиною заходу стали продажі продукції від учасників ГО «БА 4Бізнес», серед яких були представлені такі бренди: майстерня солодощів «Золотий трюфель», виробник натуральних солодощів ТМ «Доброїж», ековироби з лаванди ТМ «Лавандочка від Ганночки», виробництво товарів із конопель ТМ UKONO, випічка без дріжджів ТМ Sheff Beikery, виробник крафтових медових вин ТМ «ПаТРОНат» тощо.
Благодійний крафтовий вікенд став прикладом того, як через об'єднання творчості, доброти та взаємопідтримки можна здійснювати важливі справи та робити світ кращим.
Джерело фото: Агенція промоції «Суми»