Компанія розпочала свою діяльність понад 5 років тому як невеликий сімейний бізнес з вирощування яблук та виготовлення соків прямого відтискання. Наразі «Сади Прикарпаття» працевлаштовують 14 постійних робітників (до 120 сезонних) та виробляють близько 150 тис. літрів соку на рік.
Зацікавившись у потенціалі канадського ринку для свого товару, компанія долучилася до торгової місії на Canadian-Ukrainian Trade Show в Торонто на початку квітня 2017 року, організованої проектом CUTIS. Разом з делегацією представників української харчової галузі «Сади Прикарпаття» отримали змогу продемонструвати свою продукцію канадським покупцям, а також поспілкуватися з потенційними партнерами в Канаді.
Комунікація з представниками канадських супермаркетів дала компанії зрозуміти, що вона ще не має достатніх обсягів, щоб задовільнити попит великих мереж. Проте перспективною нішею «Сади Прикарпаття» бачать невеликі етнічні магазини, з рядом яких вже йдуть перемовини про експорт.
Вільна торгівля між Україною та Канадою сприятиме виходу «Садів Прикарпаття» на канадський ринок, адже дозволить експортувати соки до Канади без сплати ввізних мит.
Дивіться відеоісторію про досвід компанії в ролику.
Джерело: CUTIS Project // YouTube