Власні торгові марки набирають обертів, тож зараз саме час налагодити позитивний зв'язок з вашими покупцями.
Міжнародна торгова виставка PLMA’s 2023 World of Private Label, яка проходила 23-24 травня у виставковому центрі RAI в Амстердамі, зібрала рекордну кількість відвідувачів — понад 16 тис. осіб зі 120 країн світу. Це перевищило допандемічні рекорди і підтвердило, що галузь знову набрала повну силу.
2650 компаній-експонентів з 72 країн світу, серед яких і Україна, представили на виставці тисячі найменувань продовольчих та непродовольчих товарів.
Очікується, що поточного року зростання приватних торгових марок у Європі становитиме 2-3%, причому найбільше зростання буде в Східній Європі.
Власні торгові марки набирають обертів, тож зараз саме час налагодити позитивний зв'язок з вашими покупцями.
Як NielsenIQ, так і GfK підтвердили, що Європа є найбільшим ринком для власних торгових марок з часткою ринку 34%. Більше того, в різних країнах і в різних товарних категоріях приватні торгові марки продовжують завойовувати все більшу частку ринку.
Наступна виставка World of Private Label відбудеться 28-29 травня 2024 року.
Джерело фото: AgroPortal.ua