Міжнародна виставка «Зелений тиждень» в Берліні (IGW) в цьому році йде на рекорди. З 17 по 26 січня у виставці візьмуть участь 1800 експонентів з 72 країн (в 2019 році було представлено 1750 експонентів з 61 країни), що є найвищим показником за всю 94-річну історію. Також за останні роки «Зелений тиждень» зарекомендував себе як місце для глобального діалогу в сільськогосподарській політиці.
Цього року країною-партнером «Зеленого тижня» стала Хорватія з гаслом «Культура сільського господарства», на виставці вона демонструє кращі продукти зі своєї харчової та сільськогосподарської галузей. Можна навести приклад, що в минулому році країною-партнером була Фінляндія, і за попередніми даними експорт продовольства в цьому році збільшився на 34%. Представники країни відзначають високі результати з точки зору стимулювання торгівлі та іміджу країни за останній рік.
Продукти харчування з усіх частин світу, в тому числі і регіонів Німеччини, займають близько двох третин виставкової площі на «Зеленому тижні 2020». У значній мірі регіональні страви завжди користуються великою популярністю у споживачів, важливо знати, звідки береться їжа, перш ніж купувати її.
Україна ж у цьому році не представлена національним стендом, тільки фуд-кортом, який є на виставці з року в рік.
«N.B!» Європейські сигнали. Про що говорили українці на Зеленому тижні
Міністр продовольства і сільського господарства Німеччини Юлія Клекнер під час церемонії відкриття виставки заявила, що для того, щоб рухатися вперед, сільське господарство не може жити в минулому. Замість цього воно повинне стати частиною сучасного світу. Звичайно, є конфлікти інтересів, які необхідно повністю обговорити і вирішити.
«Сільські райони — це місця, які роблять більше, ніж просто задовольняють потреби міських жителів», — сказала міністр продовольства і сільського господарства Німеччини.
Поринути в інтернаціональний світ «Зеленого тижня 2020» можна за допомогою нашого фотозвіту.
Джерело фото: AgroPortal.ua