Для LNZ Group 2019 рік став суперпродуктивним. Компанія запустила 20 успішних проєктів, збільшила площі на 10 тис. га, поповнила парк сільгоспмашин на 10 сучасних тракторів, запустила другу чергу елеватора АФ «Вікторія» та стала членом Європейської Бізнес Асоціації.

Серед найбільших цьогорічних проєктів LNZ Group — запуск насіннєвого бренду UNIVERSEED і першого онлайн-магазину LNZ-Web. Цього року також з’явився Private label LEGEND seeds, а Mini Hab із дослідними ділянками почали ширитися країною.

Портфель бренду засобів захисту рослин DEFENDA поповнився 12 новими продуктами. А також в структурі компанії з’явилася власна сервісна служба LNZ tech.

Компанія намагається мислити глобально і крокувати вперед, вибираючи та застосовуючи найсучасніші технології. В 2019 році LNZ Group почала розвивати новий напрям бізнесу — LNZ Energo.

Джерело відео: LNZ Group

Мультимедіа