У 2019 р. це питання наблизилося до критичної межі, особливо в багатьох європейських країнах, починаючи від протестів школярів Fridays for Future, закінчуючи тривалими дискусіями серед політиків. Головне питання: що треба зробити, аби призупинити та не допустити подальших різких змін клімату.
Так от, компанія Barilla почала говорити про це 10 років тому, створивши Фонд підтримки і боротьби зі зміною клімату, визначивши, що у майбутньому ми нічого не можемо зробити, не змінивши поведінку у споживанні самих харчових продуктів.
І саме тема споживчих настроїв і є основною, яка останні роки якраз і провокує дискусію для різного роду фахівців.
Цього року Barilla організувала великий міжнародний форум з питань харчування у Мілані, фокус якого направлений був на те, яким чином сприяти або ж зацікавити всі сторони громадянського суспільства — уряд, приватний сектор, наукові організації, аби не допустити у майбутньому різких змін клімату.
Щодо третини викидів CO2, викликаних виробництвом їжі, проект Фонду Barilla має на меті створити такий раціон харчування, аби задовільнити усіх у глобальних масштабах.
Саме про це треба говорити і думати сьогодні.
Транснаціональні компанії, світові лідери з виробництва харчових продуктів на порядок денний виносять ті питання, які хвилюють молодих людей по всьому світу: яким чином врятувати світ.
І якщо сільське господарство не адаптується до тих змін, які відбуваються під трансформацією споживчих настроїв, то буде дуже складно їм втриматися на ринку з новими нормами і правилами, які, думаю, вже діятимуть у найближчі 5-7 років.
Тож, слідкуємо, куди рухається світ, слідкуючи за такими міжнародними гігантами як Barilla.
Алекс Ліссітса, президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу», генеральний директор ІМК
Текст опубліковано з дозволу автора
Оригінал
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.