Про це свідчать результати дослідження юридичної фірми AVELLUM.
Так, майже 30% компаній планують продавати бізнес або активи в найближчі 6-12 місяців.
«При цьому лише кожна п'ята компанія планує це робити через кризу. Це вказує на те, що більшість великих українських компаній відносно успішно витримали економічну кризу, пов'язану з COVID-19.
З компаній на продаж більше 60% готові до дисконту в ціні. Однак у майбутньому продавці можуть підвищити ціни на об'єкти продажу, оскільки сьогодні кількість потенційних покупців істотно перевищує пропозицію», — відзначають у компанії.
Кількість потенційних покупців — 50%, і майже всі очікують на дисконт у ціні, адже в першу чергу будуть продаватися саме слабкі бізнеси. При цьому більше 40% покупців зацікавилися такою покупкою саме у зв'язку з коронакризою.
У той же час, більше 60% потенційних покупців не змінили намірів придбати активи в Україні. Вони продовжують вірити у привабливість ринку України і бачать прибуток у розширенні своєї частки на ринку. При цьому майже 40% потенційних покупців, навпаки, відмовилися від своїх планів придбання через коронакризу.
«Зі стабілізацією економіки такі покупці швидко повернуться на ринок і спровокують підвищення цін на активи, які продаються, — коментує керуючий партнер AVELLUM Микола Стеценко. — Як наслідок, у найближчі 6-12 місяців можна очікувати дисконтування цін на активи, але пізніше ціни на них знову підуть угору, якщо не буде наступної кризи».
Незважаючи на невелику кількість об'єктів на продаж, покупці очікують на можливість провести повноцінну перевірку стану об'єкта покупки і хочуть отримати від продавця вичерпні гарантії про стан об'єкта.
«Ми вважаємо, що такі очікування зміняться найближчим часом зі збільшенням конкуренції за вигідні активи, які продаються з дисконтом», — відзначають у компанії.
AgroPortal.ua за матеріалами AVELLUM