Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Інструменти для контролю вологості ґрунту, ефективності зрошення, розумне розпилення, моделювання використання добрив — це лише невелика частина технологій, які вже використовують агрокомпанії у щоденній роботі. А що ж із процесами всередині підприємств або на етапі залучення клієнтів? Для них на тому самому рівні застосовуються діджитал-інструменти, які допомагають спрощувати, працювати ефективніше та надавати клієнтам сервіс високої якості?
Судячи з того, що лише 6% українських компаній* використовують системи управління відносинами з клієнтами (CRM-системи), можна дійти висновку, що цифрові інструменти впроваджено далеко не у всіх аграрних підприємств. Коли ж компанії варто замислитися про впровадження технологій і спрощення процесів з їхньою допомогою?
Читати повний текст
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.