Ранкова кава // Про що розповідають ваші соцмережі роботодавцю

06 липня 2020, 07:00 2683

Роботодавці все частіше звертають увагу на сторінки пошукачів у соціальних мережах. Часто профілі можуть розповісти про кандидата більше, ніж резюме та співбесіда, а є речі, які навіть стають причиною відмови.

Тож під час пошуку роботи важливо привести до ладу власні соцмережі — неважливо, даєте ви на них посилання у резюме чи ні. Мета перевірки рекрутером соцмереж — оцінити відповідність вашого профілю, риторики постів, коментарів тощо вакантній посаді.

Частота публікацій та охоплення ними аудиторії — важливий критерій для оцінки кандидата. Проте не для кожної професії важливо постійно писати пости, мати багато підписників та збирати тисячі лайків на знімках.

Звертають увагу HR-фахівці й на тематику ваших публікацій. До того, що точно мало кому сподобається, належать дискримінаційні висловлювання, репости інформації із сумнівних джерел, ображання інших, використання нецензурних слів у своїх постах. У теперішній час перенасичення інформацією роботодавець хоче бачити у своїй команді працівника, що здатний відрізнити фейк від правди та свідомо відмовитись від споживання інформаційного сміття.

Можуть налякати роботодавця й опубліковані вами знімки. Особливо, якщо це будуть фотосесії у стилі ню чи в нетверезому стані. Разом із цим HR-фахівець хоче бачити, що у вас є життя й поза роботою, що ви вмієте відпочивати та не цураєтеся корпоративних заходів, а значить умієте бути командним гравцем. Якщо всі ваші фото роботодавець може й не переглянути, то на аватар — обов'язково зверне увагу. Тут краще обрати пристойну фотографію без пляшки в руках чи зайвих людей на задньому плані. Всілякі котики чи приколи на аватарі точно не сподобаються рекрутеру.

Важливий момент! Якщо ви дотримуєтеся всіх правил у соцмережах, не забувайте слідкувати за тими фото чи публікаціями, на яких вас відзначають друзі. Адже вони можуть зіграти вам не на користь.

Часто рекрутер може дослідити, чим ви цікавитеся. Якщо у списку груп та сторінок, які вам подобаються, публікацій, які ви лайкаєте, є спільноти професійного направлення, то це лише підніме вас в очах роботодавця. Також плюсом буде, якщо у вас збігаються смаки на музику чи кіно (проте цей пункт важко передбачити й навряд чи він впливатиме на остаточне рішення про прийняття на роботу). Якщо ж у вас серед вподобаних сторінок лише групи з азартними іграми або сумнівними порадами, то роботодавець вважатиме вас несерйозним та невідповідальним.

Навіть якщо ваша робота ніяк не пов'язана з текстом, помилки у публікаціях можуть насторожити більшу частину роботодавців. Вони вважають, що такі кандидати неуважні, несерйозно ставляться до роботи, не можуть похвалитися ретельністю під час виконання завдань та просто не поважають своїх підписників. Тож не лінуйтеся після публікації перечитати все написане та виправити помилки.


AgroPortal.ua за матеріалами The point.rabota.ua