У випробуванні приймали участь трактори John Deere 8335R з напрацюванням більше 14 тис. мотогодин в різних умовах. Роботи проходили з різними навантаженнями.
Трактори працювали на 100% навантаженні з глибокорозпушувачами, при 80% навантаженні з дискаторами та на легких роботах з бункером-перевантажувачем. В результаті зі стандартних 250 мотогодин інтервалу ТО було встановлено інтервал обслуговування 400 мотогодин із запасом можливого продовження. При цьому у техніці, що працювала в найтяжчих умовах, був абсолютно відсутній долив оливи з 220 до 380 мотогодин.
«Ми завжди намагаємось запропонувати кожному господарству оптимальне рішення по підбору запчастин, розхідних матеріалів та ін. Після закінчення гарантійного періоду техніки ми пропонуємо нашим клієнтам переходити на ОЕМ запчастини або якісні аналоги. Це виробники продукції високої якості, яка працює не менше і не гірше за оригінал, але дозволяє аграріям оптимізувати витрати та зекономити кошти», — розповідає територіальний менеджер з продажу запасних частин компанії «АМАКО» Україна Сергій Самсон.
Клієнтам компанія «АМАКО» пропонує уніфіковану оливу Castrol з метою полегшення обліку, оптимізації роботи сервісної служби підприємства, уникнення помилок та зменшення витрат на обслуговування техніки.
Аналіз стану оливи проводився в трьох незалежних лабораторіях. Лабораторний аналіз зразків оливи найбільш навантажуваного трактора показав те, що продукти зношування становлять лише четверту частину від допустимого значення.
«Як відомо, виробники техніки не випускають мастильні матеріали, а лише рекомендують певні інтервали заміни для своєї техніки. Castrol, як провідний лідер та розробник мастильних матеріалів, виробляє оригінальні оливи та займається розробкою новітніх рішень. Ми відповідаємо за якість своєї продукції та підтверджуємо це польовими випробуваннями, — повідомив технічний експерт ТОВ «Кастрол Україна» Михайло Музика.
В результаті випробування мінеральної моторної оливи Castrol Vecton 15W-40 з допуском СК-4 було підтверджено факт завідомо більших експлуатаційних характеристик запасу ресурсу оливи та встановлено міжсервісний інтервал, на 60% більший від звичайного. Ця цифра не є остаточною, а є лише мінімальним рекомендованим значенням. Це дозволяє мінімізувати витрати господарства на обслуговування техніки, отримати більше з 1 л оливи, зменшити час простою техніки».
Головний інженер ТОВ «РОСТОК-ХОЛДИНГ» Олександр Макаренко зазначає, що компанія завжди шукає шляхи підвищення ефективності підприємства та оптимізації витрат.
«Оригінальні оливи, безумовно, якісні, але дорожчі. Тож був проведений експеримент з нашими партнерами «АМАКО» та Castrol. Проби олив відбиралися з представниками партнерів та нашими працівниками інженерної служби під протокол. Після отримання результатів першого ТО при 250 мотогодин з трьох різних лабораторій ми були дуже задоволені і вирішили продовжити випробування. В процесі роботи ми дійшли до 440 мотогодин. Це суттєвий результат, і ми були дуже вражені. Впевнений у нашій майбутній співпраці. Приємно працювати з «АМАКО», приємно працювати з людьми, які розуміють, що мені потрібно, і сприяють більш ефективній роботі мого підприємства», — каже Макаренко.
AgroPortal.ua за матеріалами АМАКО Україна