Вашій увазі 15 продуктів та послуг, попит на які міленіуми вбивають вже зараз.
1. Сімейні ресторани
Сімейні ресторани, такі як Buffalo Wild Wings, Ruby Tuesday і Applebee, через низьку відвідуваність вимушені закриватися.
«Покоління міленіумів віддає перевагу готуванню їжі в домашніх умовах. Також вони полюбляють замовляти доставку з ресторанів і є активними відвідувачами закладів швидкого харчування», — пояснює генеральний директор Buffalo Wild Wings Саллі Сміт.
2. Пиво
Покоління Y віддає перевагу споживанню вина та інших слабоалкогольні напоїв. І більше того, вони вживають менше алкоголю, ніж представники старшого покоління.
З 2016 по 2017 рр. на ринку США попит на пиво впав на 1%, тоді як на вино залишився незмінним.
3. Серветки із тканини
The Washington Post стверджує, що нові споживачі купують переважно паперові рушнички, а не серветки із тканини, адже вони більш функціональні та універсальні.
4. Пластівці
Згідно з опитуванням Mintel, майже 40% міленіумів вважають, що пластівці є незручним сніданком, адже їм доводиться витрачати час на прибирання після їжі.
Молоді споживачі схиляються до зручних варіантів сніданку: від йогурту до сендвічів швидкого приготування.
5. Гольф
Покоління міленіумів зовсім не цікавиться гольфом, а попереднє покоління старішає, тому гольф йде на спад. Нове покоління віддає перевагу велотренажерам та фітнес-класам.
6. Мотоцикли
Продажі мотоциклів у Harley-Davidson в 2016 році скоротились на 1,6% порівняно з попереднім роком, а їхні продажі в США — на 3,9%.
«Нове покоління цікавиться мотоциклами менше, ніж попередні покоління», — заявив аналітик АВ Девід Бекель.
7. Власне житло
Покоління міленіумів абсолютно не ставить собі в пріоритет покупку власного житла.
«Затримка у купівлі власного житла пов'язана з більш жорстким кредитним стандартом та змінами способу життя, включаючи пізнє одруження та народження дітей», — говорить американський економіст BAML Мішель Мейєр.
8. Тверде мило
Відповідно до даних Mintel, у період з 2014 по 2015 рр. продаж твердого мила зменшився на 2,2%.
Майже половина (48%) всіх споживачів США вважають, що тверде мило після використання вкривається мікроорганізмами. Такі аргументи наводять споживачі не лише 65+, а й від 18 до 24 років.
9. Діаманти
Все менша кількість міленіумів одружується, а ті, хто погоджуються на шлюб, все частіше обирають незвичайні обручки. Оскільки обсяг продажів діамантів у світі зменшився, торгові асоціації (наприклад Асоціація виробників діамантів) намагаються завоювати клієнтів-міленіумів, змінивши взагалі їхнє ставлення до покупки дорогоцінностей.
10. Кондиціонер для білизни
The Wall Street Journal повідомляє, що продажі кондиціонерів для білизни знизилися на 15% з 2007 по 2015 рік у США.
За словами керівника компанії Procter&Gamble, міленіуми навіть не знають, що з цим кондиціонером робити.
11. Банки
Нове покоління не довіряє фінансовим установам і рідко особисто відвідує банки.
«Дуже змінилися споживча поведінка та довіра споживачів, — говорить бізнес-інсайдер та партнер венчурної компанії New Enterprise Associates Річ Янг. — Я думаю, що у цьому винна економічна криза, через яку міленіуми мають недовіру до існуючих фінансових послуг».
Самі банки, ймовірно, ніколи не зникнуть, проте філіали та фізичні адреси банків скоро можуть стати минулим.
12. Універсальні магазини
Оскільки міленіуми «підсіли» на популярні бренди, такі як H&M і Zara, то такі універмаги, як Macy's та Sears, залишилися осторонь. Міленіуми готові заощаджувати гроші та відмовляти собі у багато чому задля того, щоб вийти з фірмового магазину з річчю лімітованої колекції.
13. Нафта
Консалтингова компанія McKinsey виявила, що 14% міленіумів не хотіли б працювати в нафтовій галузі. Основна причини — негативний образ: нестабільна, складна, небезпечна та шкідлива робота. А за результатами опитування від EY, міленіуми ставлять під питання довговічність цієї галузі.
AgroPortal.ua за матеріалами Businessinsider.com