Питання прописки: вихід на ринки ЄС через реєстрацію компанії в Польщі

07 грудня 2020, 07:15 2015

Реєстрація компанії в Польщі надає агровиробникам, які експортують продукцію, надзвичайно великі можливості. Насамперед — це близькість до споживачів і постачальників країн ЄС, диверсифікація ризиків, але найважливіше — це доступ до дешевих фінансових ресурсів.

Таку думку висловив адвокат, керуючий партнер юридичної групи EUCON Ярослав Романчук під час вебінару «Як аграріям залучити довгі та дешеві гроші з країн ЄС на прикладі Польщі».

«Якщо взяти Варшаву, то в радіусі 1 тис. км від неї маємо 250 млн споживачів, а в радіусі 2 тис. км — 550 млн споживачів. Ринок ЄС є надзвичайно великим і ємним. А з урахуванням того, що останніми роками 43% експорту України припадає на ЄС, наявність компанії в Польщі дає великі можливості», — зазначає Ярослав Романчук.

За його словами, Польща є стабільною країною, де використовуються різні інструменти із залучення інвесторів та капіталу з різних країн, та має спеціальну економічну зону (СЕЗ), де інвестори можуть вести господарську діяльність на пільгових умовах.

«Бізнесу потрібно зважати не лише на податкові вигоди, але й на можливості доступу до дешевих фінансових ресурсів», — вважає Ярослав Романчук.

Розповідаючи про ведення бізнесу в Польщі, він відмітив, що ПДВ в країні — на рівні 23%, основна ставка податку на доход юридичних осіб чи податок на прибуток — 19%, але разом із тим існує спеціальна ставка 9% для компаній, у яких оборот не перевищує 1,2 млн євро в рік.

При цьому Ярослав Романчук наголосив, що компанія може мати віртуальний офіс, але бухгалтерське обслуговування є обов’язковим.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua