Україна в 2022 році відкриватиме та розширюватиме ринки для агропродукції

13 грудня 2021, 07:37 723

Українські виробники продовольства потребують нових ринків збуту, і плани Держпродспоживслужби в цьому питанні амбітні, адже йдеться не лише про відкриття нових ринків, а й про розширення існуючих.

Таку думку висловила заступниця голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Ольга Шевченко, під час конференції «Ведення агробізнесу в Україні» (#DoAgro21).

«Сьогодні найбільш зацікавлені в розширенні списку експортерів країни Євросоюзу. Зокрема, дуже багато питань обговорюється щодо доступу української яловичини на європейський ринок. Ця робота зараз відновлена, і я сподіваюся, що ми дійдемо до моменту, коли зможемо використовувати квоту для української продукції», — зазначає Ольга Шевченко.

За її словами, одним із пріоритетних ринків для українських виробників залишається Китай, хоча нещодавно він змінив правила для експортерів продуктів харчування. Зокрема, виробники олії та інших товарів мають отримати реєстрацію у митній службі цієї країни. Ольга Шевченко розповіла, що спочатку вітчизняний бізнес був розгублений через таку новину, адже багато країн зацікавлені бути постачальниками продуктів харчування до Китаю.

«Хочу заспокоїти виробників. Попередньо ми маємо повідомлення, що наші підприємства включені до реєстру; зараз відбувається завершення технічних комунікацій щодо цих списків. Приємна новина, що наша держава встигла зробити всі необхідні заходи вчасно», —підсумувала Ольга Шевченко.

На китайський ринок також затверджені українські виробники яловичини, наразі є ще чотири заявки на розширення експорту яловичини до цієї країни. В Держпродспоживслужбі сподіваються, що невдовзі буде розширено перелік експорту українських товару не лише м’ясо-молочної, а й інших груп.

У ринковому фокусі вітчизняних виробників є також східні країни: Сінгапур, Японія, Індонезія, Саудівська Аравія. Ведеться пошук партнерів у США та Колумбії.

«Нам є куди рости, й усім зрозуміло, що держава самостійно не зможе визначати ринки, які цікаві бізнесу. Тому ми зосереджені на задоволенні бажань нашого бізнесу щодо можливостей виходу на ринок», — підсумувала Ольга Шевченко.


Наталія Войнова, AgroPortal.ua