Таку думку висловив керівник служби залізничної логістики компанії Kernel Михайло Кравченко під час конференції «Трейдинг і логістика 2021» Grain Storage Forum ELEVATOR.
«Закон «Про залізничний транспорт» повинен вирішити актуальне питання з приватною тягою. Вона не для того, щоб замінити «Укрзалізницю», а щоб зробити систему перевезень більш гнучкою. Проблеми магістралі в «Укрзалізниці» немає, є проблеми на останній милі», — зазначає Михайло Кравченко.
За його словами, крім приватної тяги, потрібно також піднімати питання про приватну залізничну інфраструктуру.
«Візьмемо приклад Франції, де в законодавстві прописано, що будь-який оператор може укласти договір на використання стратегічної інфраструктури: можна взяти в концесію колії на сортувальній станції, поставити локомотив і надавати послугу, пов'язану з формуванням партії зерна, чого Україні вкрай не вистачає в умовах, коли термінали не справляються», — розповідає Михайло Кравченко.
Людмила Лебідь,. AgroPortal.ua