Про це розповіла представник компанії UkrUP Анна Морозова.
«За статистикою, в Україну імпортується близько 10 тис. т часнику. Іншими словами, $8 млн з України йде в кишеню виробників часнику Китаю та Єгипту», — каже Анна Морозова.
За її словами, українські магазини люблять вітчизняний часник тільки тоді, коли це тренд — «Made in Ukraine». І лише тимчасово — поки на ринку не з'явиться китайський.
«Ритейлерів можна зрозуміти: китайський товар лежить цілий рік, а український часник потрібно правильно зберігати. У свою чергу, українські виробники часнику не можуть забезпечити кількість і якість часнику цілий рік. Для цього потрібні склади. Далі, щоб на складах зберігати часник — потрібна партія. Щоб була партія, люди повинні її виростити, при цьому партія має бути певного сорту та якості», — розповідає представник UkrUP.
При цьому, зазначає вона, UkrUP розширювати площі під часником не планує, адже успіх у вирощуванні часнику залежить не від кількості, а від якості.
«На 14 га можна ефективно вирощувати часник з високою врожайністю. На нашу думку, це більш вигідно, ніж засіяти великі площі, але програти в валовому зборі», — пояснює Анна Морозова.
AgroPortal.ua за матеріалами «Інфоіндустрії»