Виробникам не варто орієнтуватися на етнічний ринок та українську діаспору

03 січня 2020, 07:09 2312

Основна передумова успіху товару на канадському ринку — продукт повинен бути цікавим канадському дистриб’юторові та покупцеві. Якщо українська компанія в Канаді планує орієнтуватися лише на етнічний ринок та українську діаспору, то така експансія на 99% зазнає поразки.

Таку думку висловив засновник CAALCO Distributors Corp., дистриб’ютор канадської мережі Yummy Market Юрій Баранов під час приїзду канадських дистриб’юторів до України на запрошення проєкту CUTIS. 

«Дійсно, в Канаді українська діаспора налічує більше 1,6 млн людей, але переважна більшість з них не має адекватного уявлення, що таке сучасна Україна, яку продукцію вона виготовляє, адже їхні предки виїхали до Канади ще до революції 1917 року. Так, вони лояльні до всього українського, але виросли вони в Канаді та споживають, як правило, локальні канадські продукти, до яких звикли», — пояснює Юрій Баранов.

За час місії до України експерт відвідав 12 підприємств, відбулося близько 20 зустрічей з представниками українського бізнесу. За словами Юрія Баранова, більшість компаній приємно вразили високою виробничою культурою, якістю продукції, її смаковими характеристиками, професіоналізмом команди.

«Наша компанія вже більше 20 років займається імпортом алкогольних напоїв для канадського ринку і має успішний досвід співпраці з провідною українською алкогольною компанією «Баядера» (ТМ «Хлібний дар», Rada, Kozak), продовжуються перемовини з «Алеф-Виналь» (горілка Green Day, коньяк «Жан-Жак»), але розглядається можливість розширення лінійки імпорту за рахунок продуктів харчування. Справжнім відкриттям для мене стала компанія «Українські медовари» з Дрогобича, що відновила раніше втрачені рецепти українських натуральних напоїв на основі меду», — зазначив Юрій Баранов.

Він радить українським компаніям на початковому етапі протестувати свій продукт на етнічному ринку, зрозуміти, наскільки він цікавий канадським споживачам. І лише якщо на нього буде попит, то намагатися виходити в канадські продуктові мережі й займатися такими питаннями як адаптація назви чи розробка етикетки відповідно до канадських вимог (етикетка в Канаді повинна обов’язково містити інформацію двома офіційними мовами — англійською та французькою).

Варто почати із мереж, які орієнтуються на європейські товари, такі як Yummi Market чи Starsky.


AgroPortal.ua за матеріалами проєкту CUTIS