Таку думку висловив підприємець, засновник Ufuture Василь Хмельницький.
Він зазначив, що гроші знецінюються постійно. Вперше світ голосно заговорив про інфляцію, коли в 1971 році в США розділили долар і золото, які до цього були тісно прив'язані один до одного. З тих пір купівельна спроможність долара сильно просіла, і зараз товар, який раніше коштував $1 тис. (прив'язаних до золотовалютних запасів), вартує в 6,5 разів більше.
«Найближчим часом, в розпал кризи, саме гроші будуть найціннішим товаром. Не майно, не активи, а саме гроші. Але я можу точно сказати: після того, як криза закінчиться, найціннішим товаром стане новий бізнес, майно і активи», — зазначив Хмельницький.
Бізнесмен підкреслив, що в умовах світового фінансового обвалу всі країни змушені вливати в свої економіки нечувані суми — в цілому $5 трлн. З них на США припадає $2 трлн, МВФ — $1 трлн, ЄС — $750 млрд, Японію — $137 млрд.
Він припустив, що цим країнам доведеться включати друкарські верстати. І, швидше за все, таким же шляхом піде й Україна.
«І завдяки тому, що всі країни одночасно почнуть друкувати гроші, в пропорції ніхто не побачить різниці в курсі гривні до долара або євро. А гроші при цьому будуть втрачати свою цінність — їх купівельна спроможність стане менше, а схильність до інфляції — більше», — вважає підприємець.
Тому він пропонує піти від дискусії — яким буде курс долара або євро по відношенню до гривні. Думати зараз слід про інше: про початок свого бізнесу — про те, що можна створити, що буде мати цінність і приносити постійний дохід.
«Після закінчення кризи найціннішим товаром стане новий бізнес, майно і активи. Тому що — повторюю, в будь-якому випадку гроші будуть знецінюватися. І найціннішим ресурсом будуть не гроші, як хтось помилково вважає, а бізнес, який їх генерує», — вважає Хмельницький.
У найближчому майбутньому, на його думку, на плаву залишиться той, хто вчасно зорієнтується, намацає дно і зможе від нього відштовхнутися.
«Важливо зрозуміти, які напрямки будуть перспективними в зміненому світі, що буде мати більшу цінність. Виживуть бізнеси, які матимуть імунітет у подібні кризові періоди — це інтернет-рітейл, безконтактні форми навчання, високотехнологічні бізнеси на виробництві.
Тому — інвестуйте в себе, в навчання, розвиток та готуйтеся до потужного старту відразу по завершенню кризи», — підсумував підприємець.
AgroPortal.ua за матеріалами НВ