Про це в рамках загальних зборів Європейської Бізнес Асоціації розповів голова митної служби Максим Нефьодов.
«Ми зараз знаходимося на найцікавішому етапі — формування кадрового складу. За моїми розрахунками, на борт «нового човна» не потраплять приблизно 500 найодіозніших митників. Наприклад, нарешті звільнили легендарного митника з Rolls-Royce в декларації. Тепер у службі немає настільки багатих людей», — розповів він.
За словами Нефьодова, зараз вони поступово проходяться по кожному із секторів для виявлення й усунення критичних моментів.
«Активно працюємо по сумнозвісному ринку кави. Зараз точно можу запевнити, що жоден імпортер не має якихось особливих преференцій чи поблажок», — сказав він і додав, що аналогічний підхід служба має до всіх інших сегментів.
Великим викликом Нефьодов називає митну інфраструктуру. Щоб імпортери та експортери товарів не стояли в довжелезних чергах, обіцяє до кінця наступного року відкрити 12 нових пунктів пропуску, переважно на західному кордоні. І ще 4 — через рік.
«Розумію, якщо ви стоїте в черзі, і ваші продукти не можуть виїхати або заїхати в Україну, то вам все одно, наскільки чесні люди працюють на митниці. Тому ми розробили стратегію розвитку інфраструктури і візьмемося за її реалізацію», — сказав він.
Наступна задача — максимальна цифровізація процесів задля унеможливлення корупції.
Окрім того, Нефьодов сподівається на прийняття парламентом закону про єдину юридичну особу на митниці, що значно спростить її роботу.
«У кінці першого — на початку другого кварталу 2020 р. ви побачите результати по авторизованим економічним операторам. Підприємці отримають переваги від режиму спільного транзиту, а вантажі доставлятимуться швидше», — додав він.
Наталія Помянська, AgroPortal.ua