КСВ — це ознака того, що бізнес прийшов надовго

23 березня 2020, 07:36 3357

Якщо компанія прийшла працювати не на 5, і навіть не на 10 років, вона повинна подбати про власну корпоративну соціальну політику. Адже аграрні компанії працюють із найціннішим ресурсом країни: людьми та їхньою землею.

Таку думку висловила начальник відділу корпоративного партнерства та комунікацій «Астарта-Київ» Лілія Марачканець.

«Від корпоративної соціальної політики компанії залежить ведення бізнесу. Тому вона повинна бути цінністю, яку компанія приносить у світ, та бути частиною її місії, — говорить вона. — Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) потрібна тим компаніям, які прагнуть розвиватися і переходити щоразу на якісно кращий рівень роботи. КСВ — це ознака того, що бізнес прийшов надовго».

За словами Лілії Марачканець, проєкти «Астарта-Київ» відображають курс компанії на створення умов для якісної освіти, розвитку міст і громад, партнерства в цілому заради сталого розвитку, роблячи акценти на освітніх та екологічних напрямках.

«За час роботи я зрозуміла, що «Астарта-Київ» об’єднує навколо себе людей, котрі мають нестримне бажання розвиватися. І не лише бажання, а й величезний потенціал. Компанія це цінує та пропонує своїм людям — а під «своїми» ми розуміємо працівників, пайовиків, партнерів — надзвичайно вигідні умови співпраці. Саме тому соціальна політика «Астарта-Київ» — багатогранна і складається із багатьох напрямів», — розповідає Лілія Марачканець.

В компанії переконані, що інвестування в людей та їхню освіту — це інвестування в успішне майбутнє. Наразі розпочала роботу навчальна програма «Кадрового резерву «Астарта-Київ». Навчання дає змогу побачити талановитих працівників, справжніх лідерів, розвинути їхні здібності та мотивувати до ініціювання змін.

«Прагнемо, щоб наші люди самі ставали драйверами покращень, розробляли спільно проєкти та втілювали їх у життя. Проводимо оцінювання компетенцій, формуємо плани розвитку. Відповідно кожен працівник, зважаючи на власні компетенції, які потребують розвитку, може одразу «прокачати» їх на міні-тренінгах, які проводяться в компанії внутрішніми експертами-тренерами. Також упродовж року співробітники відвідують конференції, тренінги, семінари», — розповідає Лілія Марачканець.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua