Таку думку висловила категорійний менеджер мережі GoodWine Наталя Нічіпорчук.
За її словами, в Україні останнім часом розширюється ринок органічних продуктів. І не тому, що українці дуже багаті (адже сертифікована продукція на 15-20% дорожча за звичайну), а, передусім, через їх бажанням споживати якісну натуральну їжу.
«Майже 90% фермерів, які працюють з нами, прийшли у аграрний бізнес із інших сфер — юристи, економісти, рекламісти, інженери, спортсмени тощо. Історія започаткування ферм, як правило, пов’язана із появою у родині дітей. Коли хочеш давати своїм нащадкам найкраще і не знаходиш таких продуктів, починаєш виробляти самотужки. І це той випадок, коли відсутність спеціальної освіти абсолютно не заважає робити правильний продукт. Професіонали із спеціалізованою освітою, які мають досвід роботи в індустріальних агрокомпаніях, не завжди можуть так легко переключитись на натуральну екстенсивну та органічну систему сільського господарства», — розповіла вона.
При цьому Наталя Нічіпорчук відмітила, що українських фермерів зазвичай треба стимулювати рости — вони «не повинні розслаблятися і мають думати завжди на перспективу».
AgroPortal.ua за матеріалами «Агравері»