Таку думку висловив директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку «Київстар» Євген Кражан.
«За останні півроку проникнення смартфонів у нашій базі корпоративних клієнтів зросло до 43%. Це на 10% більше, ніж у звичайних споживачів. А ще наші бізнес-абоненти нарешті припинили боятися використовувати робочі смартфони для особистих потреб», — говорить він.
За словами Євгена Кражана, це означає, що бізнес в Україні став більш комунікабельним і швидким. Не потрібно чекати конференції, щоб познайомитися з партнером і обмінятися візитками, — досить зафрендитися в соціальних мережах і вести переговори в месенджері.
«Смартфони і 3G стирають географічні кордони. Пройшли ті часи, коли важливі фахівці роками не могли виїхати у відпустку, адже їх не було ким замінити, а про перевірку пошти зі смартфона, не кажучи вже про більш складні додатки, навіть мови не йшло. Тепер безліч бізнес-питань можна вирішити онлайн», — констатує Євген Кражан.
AgroPortal.ua за матеріалами «НВ Бізнес»