Так вважає співзасновник «БТУ-Центр» Валентина Болоховська.
При цьому, на її думку, науковець повинен пропонувати ринку те, чого він потребує. Самої лише ідеї недостатньо — треба, щоб вона давала економічний ефект і була на відповідному технологічному рівні.
«Що ж до потенційного споживача наукових розробок, то, замислюючись над перспективами свого бізнесу принаймні через 15–20 років, власник однозначно прийде до усвідомлення того, що йому потрібні інновації», — говорить Валентина Болоховська.
За її словами, наука — один із пріоритетів «БТУ-Центр». Компанія має конкурентну перевагу саме за рахунок широкої лінійки біопрепаратів — від мікробіологічних добрив для ґрунту й для рослин до біофунгіцидів і біоінсектицидів, біоприлипачів і біоінокулянтів, а біопрепарати для захисту й живлення розробили під кожну окрему культуру.
«Без науки в такій діяльності — ніяк. Активно співпрацюючи з інститутами, поліпшуючи формулу наших препаратів для обробки насіння, і нині маємо величезний арсенал біологічних фунгіцидів, які на насінні працюють набагато краще, ніж ціла низка протруйників», — додала спеціаліст.
AgroPortal.ua за матеріалами AgroTimes