Тому сформувати імідж приватної української компанії — це дуже важка праця, тут потрібно докласти багато зусиль і набратися терпіння, розповідає президент компанії AgroGeneration Джон Шморгун.
Потрібно проводити багато ділових зустрічей, брати участь у міжнародних агро- і фінансових заходах — як в Україні, так і за її межами. Щільно співпрацювати з топ-5 світових аудиторських компаній, які вже мають серйозну репутацію, каже він.
«Позитивний імідж дуже важливий для залучення інвесторів. Багато інвестиційних компаній вибирає нас завдяки нашій репутації», — зазначає Джон Шморгун.
За його словами, очевидно, що Україна в сьогоднішній політичній та економічній ситуації не може прожити без залучення іноземних капіталів, а бізнес — без залучення інвестицій. Тільки для агросектору необхідно більш ніж $50 млрд на наступні 10 років для стабільного розвитку.
Серед можливих напрямків використання цих інвестицій Джон Шморгун назвав розширення земельного банку, збільшення потужностей зберігання зерна, програми з оптимізації і будівництва нових елеваторів, оптимізацію всіх виробничих процесів.
«Ми безпосередньо зустрічаємося з багатьма інвесторами як в Україні, а й по всьому світу. Ми розглядаємо і використовуємо всі можливості», — підсумував він.
AgroPortal.ua за матеріалами BrandStory