Таку думку висловив представник компанії Khafaji Group в Україні Мустафа Аль Кафаджі.
«Після заборони на ввезення товарів в Росію ваші агрокомпанії несуть великі втрати. Європа захищає власних виробників за допомогою імпортних мит. Тому українським експортерам варто звернути увагу на країни Близького Сходу. Ірак може стати для них новим перспективним ринком», — вважає він.
За даними представника Khafaji Group, зараз офіційний торговий оборот між Україною й Іраком досягає $1,5 млрд на рік.
«Це мізерно мало. Вся справа в тому, що в Іраку не знають українську продукцію. Ваші виробники не займаються просуванням своїх брендів, не вкладають в маркетинг. Приміром, у нас дуже популярно куряче м'ясо з Бразилії. Коштує воно недешево, але люди цю курятину охоче купують. А все тому, що бразильська компанія щорічно витрачає кілька мільйонів доларів на просування свого товару», — пояснив Мустафа Аль Кафаджі.
Є ще одна проблема, на його погляд, — багато українських компаній бояться працювати з Іраком. Країна знаходиться в чорному списку банківської системи. Але у них є гарантійний банк. Після зняття ембарго запрацювала міжнародна банківська система SWIFT, банки, засновані нашою групою, впровадили стандарти безпечної схеми проведення платежів. Зараз ведуться переговори з українськими банками-партнерами для поліпшення взаємодії в сфері платежів.
З іншого боку, багато іракських компаній теж бояться купувати товар з України напряму. Бували випадки, коли покупці так і не отримали продукцію, або ж приходив товар нижчої якості, додав він.
AgroPortal.ua за матеріалами Landlord