Виставки онлайн: плюси та мінуси для українських компаній

12 березня 2021, 07:47 1911

Очевидно, що онлайн-формат виставок буде розвиватися, адже з’явилися окремі платформи, які пропонують організаторам заходів готові рішення.

 Вже навіть зараз вони дуже різні: якщо BioFach — це, скоріше, каталог з додатковими можливостями для спілкування в різних форматах, то ABIM більше схожий на комп’ютерну гру, де можна обрати персонажа, який ходить по 3D-простору виставкового залу і спілкується з іншими персонажами. 

Таку думку висловив керівник відділу зовнішньо-економічної діяльності компанії «БТУ-Центр» Дмитро Яковенко.

«За останні пів року співробітники компанії «БТУ-ЦЕНТР» брали участь у онлайн-виставках двічі: в BioFach у лютому 2021 року і до цього в ABIM у листопаді 2020-го. Обидві виставки ми раніше відвідували офлайн, отже, можемо порівняти як заходи, так і формати», — розповідає Дмитро Яковенко.

Серед плюсів онлайн-формату він називає такі фактори: зручний пошук учасників та їхніх представників, адже вся інформація каталогізована; збільшені терміни — виставка фактично триває довше, а отже є більше часу на спілкування з потенційними партнерами; масштабованість електронного «стенда», коли кількість відвідувачів і, зокрема, перемовин, в один момент не обмежена розмірами стенда, у кожного співробітника, зареєстрованого до участі, є своя електронна «зона для перемовин», де він може спілкуватися з іншими учасниками або відвідувачами.

Важливим фактором також є економія, оскільки компанія не витрачає кошти на поліграфію, адже користується електронними копіями документів, і участь у онлайн-виставці коштує значно менше, а також відсутні витрати на поїздку.

«При цьому найбільший мінус — це, звичайно ж, неможливість продемонструвати фізично свої продукти. Для нас це не настільки критично, як, скажімо, для виробників техніки, адже мікроорганізми все одно не побачити неозброєним оком, але це незвично і досить незручно», — зазначає Дмитро Яковенко.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua