Таку думку висловила директор державної установи «Офіс з просування експорту» Тетяна Міськова під час онлайн-конференції «GoGlobal: У світі має бути більше українського».
«Покоління бебі-бумерів і Z найбільш заощадливі та шукають товари здебільшого за зниженими цінами. Пандемія стала першою дорослою кризою, яка спіткала молоде покоління Z. Рецесія також вплинула на покоління міленіалів, які є драйверами сучасних тенденцій, діджиталізації. Люди наразі дивляться не стільки на ціну товарів та послуг, а на цінність даного продукту і вплив на їхнє життя», — зазначає Тетяна Міськова.
За її словами, коронакриза додала стратегію уповільнення, яка дозволила людям повернутися до своїх основ і цінностей.
«Побудова довіри, акції «Купуй у своїх» чи «Купуй у малих» допомагають вибудувати довіру до певних виробників і компаній. Це є сьогодні одним із актуальних критеріїв вибору», — відзначає Тетяна Міськова.
Також вона наголосила, що абсолютними трендами сьогодення є екологічний і здоровий спосіб життя, зацікавленість у походженні товарів та зростання онлайн-шопінгу.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua