«Саме отриманий чистий прибуток з гектара культури є основним показником для нас і наших партнерів», — зазначає керівник напрямку UNIVERSEED в Україні Віктор Кравченко.
UNIVERSEED — продукт північноамериканської селекційної компанії NAPG (NorthAmericanPlantGenetic). Упродовж 5-ти років гібриди цього бренду випробовувалися у п’яти кластерах LNZ Group: в Дніпрі, Полтаві, Сумах, Шполі та Олександрії.
Завдяки дослідам спеціалісти компанії роблять повний опис гібридів, починаючи зі сходів, стійкості до хвороб, цвітіння, кріплення качана, вилягання, аж до урожайності, вологовіддачі та вмісту білків. Таким чином, UNIVERSEED поєднує найкращий світовий досвід зі знаннями регіональних практиків.
«Ми вибираємо кращу генетику з Канади та США і досліджуємо її через суворий процес перевірки та відбору на місцях в Україні. Ця унікальна програма дозволяє розповсюджувати всесвітньо відому генетику на українських землях, — пояснює виконавчий директор компанії NAPG Клер Кован. — Гібриди пройшли перевірку на відповідність суворим вимогам відносно агротехнологічних характеристик для молочного та м’ясного тваринництва. Вони вважаються окремим типом кукурудзи».
Серед переваг селекції UNIVERSEED — бездоганний баланс між ефективною клітковиною та засвоюваною масою, якісний крохмаль, що краще розщеплюється в рубці, й унікальні агрономічні властивості. Їх дуже цінують у молочній промисловості, особливо за високу загальну врожайність і тривалі періоди жнив. У цих гібридів міцне стебло, яке простоїть до кінця сезону, початок розташовується відносно високо, що полегшує збирання врожаю.
До того ж зерна характеризуються високою стійкістю до пошкоджень при збиранні та транспортуванні. Завдяки швидкому висиханню невеликі склоподібні зерна ідеально підходять для виробництва та доставки великих обсягів крохмалю. Усі ці якості дозволяють зекономити на механічному висушуванні, що суттєво впливає на рентабельність вирощування кукурудзи, зауважує Клер Кован.
Керівник компанії NAPG має тривалий досвід роботи у насінництві, прямого спілкування з фермерами:
«Я багато працювала безпосередньо в полях, коли ще була редактором журналу «Зерновий фермер Онтаріо». Журнал видавався організацією, яка представляла всіх виробників кукурудзи, сої та пшениці в штаті Онтаріо. Тож у мене була прекрасна можливість спостерігати співробітництво агровиробників, дослідників та промисловості, аналізувати ринок. Можу говорити з упевненістю, що насінництво розвивається дуже динамічно. А прийняття фермером рішення про вибір посівного матеріалу є одним із найважливіших. Український ринок має прекрасний потенціал, адже фермери прагнуть застосовувати кращі технології та шукати більше можливостей. Великі гравці, з якими я знайома в Північній Америці, вже використовують найсучасніші технології. Тепер такі можливості відкриваються і перед українским насіннєвим ринком».
«Ми переконані, що унікальні гібриди UNIVERSEED — новий крок у розвитку насіннєвої галузі в Україні. Тим більше що у нас є тут надійний ексклюзивний партнер — LNZ Group», — наголошує пані Клер Кован.
Керівник напрямку UNIVERSEED в Україні Віктор Кравченко підтверджує, що після успішних досліджень продуктів DEFENDA і UNIVERSEED на власних дослідних ділянках LNZ Group готова з упевненістю рекомендувати їх своїм клієнтам. Ці світові бренди вже розширили дистриб'юторський портфель LNZ Market.
«Ідея полягає в тому, щоб вибирати кращий генетичний матеріал, гібридизувати на своїх полях і доводити до посівних стандартів на власних заводах LNZ. І вже спираючись на власний досвід, ми пропонуємо фермерам спробувати гібриди, максимально адаптовані під конкретну кліматичну зону в Україні», — уточнює Віктор Кравченко.
Тестові обсяги насіння нової селекції вже успішно продаються в господарства. До речі, ексклюзивна дистрибуція від LNZ Group має на увазі особливу додаткову відповідальність, яку постачальники посівного матеріалу беруть на себе. Вони забезпечують комплексний підхід, залучення різнофахових спеціалістів, щоби максимально сконцентруватися на потребах партнерів.
«Допомагаємо господарствам технологічно, науково обґрунтованими консультаціями, знайомимо з результатами власних випробувань, щоби у підсумку ми разом були успішними на ринку і мали тривалі дружні стосунки», — підкреслює Віктор Кравченко.
Ірина Садова, AgroPortal.ua