«Сьогодні ми черговий раз стали ближче до наших клієнтів. 3S сервісний аутлет може забезпечити весь спектр послуг, які потрібні аграрію. В рамках стратегії підтримки наших клієнтів ми взяли курс на те, щоб забезпечити виїзд до клієнта протягом 1 години, відповідно, визначили геолокацію наших сервісних центрів», — розповів директор ТОВ «Агрістар» Олег Слободяник.
Директор компанії додав, що з відкриттям даного сервісного центру якість надання послуг буде на порядок вищою і кращою. Важливим є те, що тут велика територія, що дозволяє обслуговувати одночасно 6 одиниць техніки. Великий склад запасних частин, який налічує 7 тис. номенклатурних одиниць.
Також на території сервісного центру є обладнаний навчальний зал, що дає можливість проводити навчання не лише для персоналу компанії, а й для операторів господарств-клієнтів.
«N.B!» Більше, швидше, якісніше — новий дилерський центр AgriStar
«Перше, на що ми звертаємо увагу, — це надання відповідного сервісу для наших клієнтів. І, звичайно, потрібно, щоб була близька відстань до господарства. А напрям Київ-Лубни-Полтава-Харків дуже стратегічний», — відмітив генеральний директор ТОВ «Джон Дір Україна» Петер Заксе.
«Відкриття такого сервісного центру показує клієнтам надійність Lohn Deere, як партнера. Наявність достатньої кількості запасних частин, ремонтної бази та якісного сервісу. Оскільки простій техніки, особливо в сезон, — це дороге задоволення, сервісні інженери компанії мають у максимально короткий термін добиратися до клієнта», — підкреслив територіальний менеджер ТОВ «Джон Дір Україна» Олександр Мустафаєв.
Також компанія John Deere перед дилерами ставить наступні завдання: бути чесними та надійними в роботі, що також підкріплюється наявністю ремонтної бази. «Хоча ТОВ «Агрістар» — досить молодий дилер, працюємо з 2015 року, але ми вже маємо хороші результати і амбітні плани», — додав Олександр Мустафаєв.
Олег Слободяник розповів, що у Полтавській області компанія має вже дві філії, в планах і третя. В Харківській області також найближчим часом буде відкриватися третя. «Ми вже придбали ділянку під ще більший і ще кращий сервісний центр, який дасть можливість вмістити 18 одиниць техніки під обслуговування, тобто збільшить пропускну здатність. Також працюємо над збільшенням штату сервісних інженерів. Сьогодні тут працює 7 кваліфікованих спеціалістів, до кінця року плануємо розширити штат до 10 осіб. А в наступному році працевлаштуємо ще 6 сервісних інженерів», — відмітив директор ТОВ «Агрістар».
Наталія Помянська, AgroPortal.ua