logo

Личный взгляд

Опытом и трудом. Работники сервисной службы — это как доктора для техники: работа должна выполняться качественно и быстро

Опытом и трудом. Работники сервисной службы — это как доктора для техники: работа должна выполняться качественно и быстро

Личный взгляд 30 мая 2020. 06:29 1736

Начальник сервисной службы LNZ TECH Владимир Харченко с сельскохозяйственной техникой давно на «ты», ведь с 4-го класса на летних каникулах работал с отцом на комбайне, а затем получал опыт в инженерной отрасли. Сейчас Владимир — специалист высочайшего класса, которого не против захантить крупнейшие аграрные и дилерские компании.

текст подається мовою спілкування

З компанією LNZ Group знайомий з тих часів, коли працював у сервісних службах дилерських компаній з продажу іноземної техніки, тож в нас вибудувалася довга співпраця з довірливими відносинами. І коли минулого року в лютому в LNZ Group вирішили створити окремий підрозділ, власну сервісну службу LNZ TECH, мені запропонували очолити новостворену структуру. Жодних вагань не було, і сервісна служба почала створюватись уже за мого приходу, адже я мав необхідні знання, які тут можна було на повну реалізовувати. За моїми рекомендаціями купували необхідні інструменти, обладнання, і зараз триває облаштування надсучасної бази сервісної служби.

Ми закупили найпрогресивніше і найточніше обладнання, яке дозволяє визначити проблему на ранній стадії поломки техніки. Наприклад, якийсь вузол агрегату перетиснутий підшипниками, і від цього він нагрівається. За таких обставин через два дні він вийде з ладу та призведе до серйозної поломки. Але завдяки пристрою пиромитеру швидко можна знайти неполадку і не затягувати все до критичного моменту.

Наш підрозділ із самого початку орієнтувався на обслуговування 15 нових тракторів Fendt, які придбала компанія LNZ Group. Три інженери нашої сервісної служби пройшли повний курс навчання у офіційного дилера техніки та отримали сертифікати, які надають повний доступ до обслуговування та ремонту. Попрацювавши з тракторами рік, ми здобули неабиякий досвід у їх обслуговуванні. Компанії, які продають трактори, виїжджають лише на поломки як сервісна служба, і ці виїзди дуже рідкі, вони мають мало інформації про цю техніку. Наша ж перевага в тому, що ми зараз найбільше в Україні маємо досвіду з обслуговування тракторів Fendt.

Наша ж перевага в тому, що ми зараз найбільше в Україні маємо досвіду з обслуговування тракторів Fendt.

Плануємо далі розширювати сервісну службу, і після повного запуску ремонтного цеху матимемо набагато більше можливостей. Багато чого ми можемо вже зараз, але на цьому не зупиняємося. Ми пропонуємо сервісні послуги з діагностування, ремонту та заправки холодоагентом R134а кондиціонерів на всій самохідній сільгосптехніці, капітальний та поточний ремонт двигунів, коробок передач, бортових редукторів та інших агрегатів відомих брендів. Можемо ремонтувати прес-підбирачі, здійснюємо діагностику електронних систем техніки, за потреби надаємо послуги із введення в експлуатацію нової та вживаної техніки, налагодження її роботи в полі та навчання персоналу. В перспективі налаштовані на те, щоб ремонтувати техніку не лише компанії LNZ Group, але й інших сільгоспвиробників.

Тож маємо достатньо роботи, оскільки зараз у нашій службі працює п’ятеро інженерів. Але після запуску ремонтної бази плануємо брати на навчання молодих хлопців. Наша політика —розширятися, і чим більше в нас буде кваліфікованих інженерів, тим більше ми зможемо надавати послуг на Черкащині, а потім і в інших областях.

За все своє життя мені доводилося працювати в різних колективах, але в LNZ Group особлива атмосфера і дружний колектив. Не можу сказати, хто грає першу скрипку в цьому процесі, але в компанії надзвичайно правильний підбір кадрів. І я дуже радий, що маю якості, які дозволили потрапити до команди LNZ Group. Тут цінують найперше чесність, а також працьовитість, патріотизм до країни, відданість справі, компанії, родині. Важливо, щоб людина вболівала за свою справу, а в колективі працювали взаємовиручка та підтримка. Так я налаштовую своїх хлопців із сервісної служби, але цей принцип загалом працює в компанії.

В LNZ Group вибудовується правильна корпоративна політика — всі працюють на кінцевий результат, і кожне відділення старається внести свій вклад. І це вірний напрямок, бо чим успішнішою буде компанія, тим успішнішим буде кожен працівник у ній. Якщо механізм працює відмінно, то й результат буде хороший.

Простий приклад — створення компанією власної сервісної служби LNZ TECH, що є дуже мудрим рішенням. Адже цей підрозділ сам себе окупає, гроші не йдуть стороннім компаніям, а лишаються в LNZ Group, що дозволяє далі розвиватися, розширюватися, створювати додаткові робочі місця.  

З аграрною сферою я, можна сказати, пов'язаний з дитинства, адже народився і виріс у селі на Кіровоградщині в родині селян: батько — механізатор, мати в ланці працювала. Батько був комбайнером, і з четвертого класу я вже працював у нього помічником на канікулах кожного літа. Мене тягнуло до техніки. Тож по закінченню школи та служби в армії пішов навчатися в Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування. Після закінчення вищого навчального закладу 7,5 років попрацював на заводі «Ніжинсільмаш», який спеціалізується на виробництві обладнання для птахівництва та різних товарів народного вжитку.

В 1995 році мене запросили на посаду головного інженера на Кіровоградщину в КСП, де було в обробітку 1 тис. га, великий та на той час техпарк. Працював там 3,5 роки, потім переїхав на Черкащину в Смілу в КСП «Серп і молот». До цього часу це підприємство працює, але має назву СТОВ «Лан». Працював там головним інженером до 2006 року. Саме там здобув досвід роботи з іноземною технікою.   

Звідти мене запросили інженером у сервісну службу компанії «Техніка Енерджі», там отримав перше серйозне навчання, побував за кордоном на заводах світових виробників техніки. Загалом принцип роботи всієї техніки дуже схожий, але якість виробництва інша, нюансів дуже багато. Але коли людина хоче чомусь навчитися, вона шукає інформацію і вдосконалює свої знання. До цього часу, вже маючи за плечима чималий досвід, продовжую пізнавати щось нове. Вважаю, що навчатися і вдосконалювати свої вміння ніколи не пізно, тим паче, що ми живемо в період шаленого розвитку інновацій.

Тому всім, хто хоче пов’язати своє життя з агроінженерною службою, потрібно відповідати вимогам часу і вміти налаштовувати, обслуговувати та ремонтувати всю техніку, враховуючи, що нині час надпотужних тракторів та інноваційних агрегатів. Насправді це одна з найбільш затребуваних на ринку праці спеціальностей, фахівців якої потребує значна частина агропідприємств. Хороший агроінженер в Україні ніколи не залишиться без роботи. І це здорово, коли з самого початку молодий спеціаліст мріє стати головним інженером цілого агрохолдингу.
Хочу сказати, що це цілком реально, головне — сумлінно працювати, не боятися освоювати технічні новинки та постійно навчатися чогось нового. 


Ключевые новости аграрного рынка в Telegram

Новости

Показать все

Блоги