Україна оновлює експортну стратегію для агропродукції

06 грудня 2024, 08:00 787

Джерело фото: 24 канал

Міністерство аграрної політики та продовольства України спільно з Міністерством економіки та міжнародними експертами розробляють нову експортну стратегію для українського агросектору.

Про це в інтерв’ю «ЛігаЗакон» повідомив керівник Мінагрополітики Віталій Коваль.

За його словами, нові підходи охоплюють: 

  • адаптацію до стандартів ЄС — українські виробники мають адаптувати свою продукцію до вимог і стандартів ЄС, щоб забезпечити доступ до європейського ринку; 
  • переорієнтацію ринків збуту — важливо знайти нові ринки збуту та розширити географію експорту; 
  • підтримку бізнесу — урядова програма «Зроблено в Україні» спрямована на підтримку українських виробників і посилення їхньої конкурентоспроможності на міжнародних ринках; 
  • розвиток продукції з доданою вартістю — зміна структури експорту на користь продукції з вищою доданою вартістю допоможе збільшити доходи.  

Віталій Коваль повідомив, що у січні  жовтні 2024 року, за даними митних органів, загальний товарообіг українських продовольчих товарів та сільськогосподарської продукції становив $26,42 млрд. Зокрема, експорт складав $20,3 млрд, імпорт — $6,12 млрд. Відповідно, валютна виручка за поточний рік від сільгосппродукції та продовольчих товарів очікується на рівні $24 млрд, що на 10% більше за показник минулого року.

Міністр зауважив, що найбільше зростання експорту прогнозується завдяки таким товарним групам як олійні, залишки та відходи харчової промисловості та зернові.