Про це інформує генеральний менеджер «Агропорт Україна» Дмитро Титаренко.
За його словами, проєкт #КультФермерства почав освітню місію зі школярів і їх знайомства з органічною продукцією у Львівській області. Організаторами AGROPORT після проведення ознайомчої лекції був оголошений конкурс серед школярів на кращу розмальовку на тему органіки. Фінал та нагородження переможців відбудеться 27 лютого під час Agroport West Lviv 2020. Автори найкращих робіт отримають освітні подарунки, а їхні батьки — органічні кошики з продуктами від виробників із різних регіонів.
До проєкту #КультФермерства, за словами Титаренка, також приєдналися студенти Харківської державної академії дизайну і мистецтв, а саме — старшокурсники в своїх дипломних проєктах будуть розробляти дизайн і працювати над стилем упаковки для українських продуктів з урахуванням їхньої регіональної особливості.
«Для кращого результату і мотивації студентів ми залучили профільних експертів. Наприклад, лекцію з трейдингу читав керівник Agritrade Ukraine Андре Піллінг. Таке спілкування дає розуміння студентам, які працюють над дизайном упаковки українських продуктів, про особливості, запити та «фішки» іноземних ринків. Вони вже розроблятимуть дизайн з урахуванням експорту продукції», — пояснює генеральний менеджер «Агропорт Україна» Дмитро Титаренко.
За його словами, #КультФермерства включає в себе розробку загального брендингу та адаптацію до кожного окремого регіону. А кожен бренд у продуктовій лінійці, який покликаний допомагати фермерам маркетингом, обов'язково буде зі своїм характером. Це робиться переважно для крафтових виробників і сімейних ферм.
Перші концептуальні брендинги вже будуть представлені під час Agroport West Lviv 2020. А ближче до літа з'являться готові екземпляри упаковки для продуктів. Також у рамках Всесвітнього дня продовольства на Agroport East Kharkiv у жовтні буде представлена велика експозиція продуктів фермерів із різних регіонів.