Corteva збільшила продажі насіння в Україні

13 листопада 2019, 13:50 1859

Corteva Agriscience за III квартал 2019 р збільшила чистий обсяг продажів в регіоні Європи, Близького Сходу і Африки на 3%, до $305 млн у порівнянні з $296 млн в сезоні 2018 року, в той час як органічне зростання склало 8%.

Компанія підтвердила прогноз по чистому обсягом продажів на 2019 рік і планує отримати операційний прибуток EBITDA близько $1,9 млрд, що відповідає межі раніше заявленого діапазону, йдеться в повідомленні компанії.

Синергія витрат від злиття за три місяці склала приблизно $100 млн, що відповідає запланованому обсягу витрат.

«Наші співробітники докладали величезних зусиль протягом всього кварталу, надаючи підтримку сільгоспвиробниками, незважаючи на численні проблеми, з якими стикалася галузь. Corteva домоглася істотного приросту прибутку в порівнянні з попереднім роком і успішно просувається в таких пріоритетних напрямках, як створення біржової вартості акцій, включаючи забезпечення реєстрації нових продуктів, стимулювання безперервної синергії і підвищення продуктивності, а також повернення коштів акціонерам», — зазначив головний виконавчий директор Corteva Agriscience Джеймс К. Коллінз-мол.

Україна продемонструвала сильні позиції у секторі насіння у сезоні 2019 року у порівнянні з сезоном 2018 року — відбулося зростання  долі ринку по насінню кукурудзи та соняшника, зокрема у сегменті великих товаровиробників. Так, частка ринку компанїї за даними Kleffman становить 21% в сегменті насіння кукурудзи та 21,3% в сегменті насіння соняшника, причому суттєве зростання долі ринку компанії також відбулося в сегменті гібридів високоолеїнового соняшника — до 20% у порівнянні з сезоном минулого року. На рівні ключових агрохолдингів Corteva Agriscience впевнено додає долю ринку у продажах, зростаючи вже другий рік поспіль на 5-7% за сезон у кукурудзі та соняшнику.

«В Україні ми задоволені сезоном 2019 року та очікуємо подальше зростання, зокрема, завдяки запровадженню мультибрендової мультиканальної стратегії — виходу на прямі продажі насіннєвого бренду Pioneer та дистрибуційної моделі продажів оновленого портфоліо бренду Brevant і інноваційних засобів захисту рослин, — зазначив керівник бізнесу Corteva Agriscience у Східній Європі Сергій Харін. — В першу чергу ми ставимо в основу нашої стратегії потреби сільгоспвиробників, пропонуючи їм найбільш ефективний доступ до найсильнішого генетичного асортименту Corteva Agriscience та передових технологій». 


Для довідки: Corteva Agriscience — це публічна, глобальна, виключно сільськогосподарська компанія, яка надає фермерам у всьому світі найповніше портфоліо в галузі — включаючи збалансований та різноманітний вибір насіння, засобів захисту сільськогосподарських культур та цифрові рішення, орієнтовані на максимізацію продуктивності для підвищення врожайності та рентабельності. Будучи представленою одними з найвідоміших брендів у сільському господарстві та маючи провідний у галузі портфель продуктів та технологій, що має значні можливості до зростання, компанія прагне працювати з зацікавленими сторонами всієї продовольчої системи, виконуючи своє зобов«язання збагачувати життя тих, хто виробляє та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь. Corteva Agriscience стала незалежною публічною компанією 1 червня 2019 року. Раніше компанія була сільськогосподарським підрозділом DowDuPont.