Цеппелін спрощує доступ до сервісу та запчастин

22 вересня 2020, 06:51 2581

Компанія «Цеппелін Україна» запустила чат-бот у Telegram.

«Послуга чат-бот у Telegram значно полегшує пошук необхідних запчастин та сервісних послуг у режимі реального часу, допомагає швидко знайти адреси та контактні дані відповідних сервісних центрів компанії та їх працівників», — повідомляють у компанії «Цеппелін Україна».

Наприклад, якщо виникла необхідність у запчастині, чат-бот допоможе швидко з’ясувати її наявність на складах компанії, вартість і варіанти доставки.

Однак на цьому доступні послуги не завершуються. За бажанням клієнт може вказати свою компанію, модель та серійний номер техніки, описати «симптоми» несправності та відправити заявку. Оператор пересилає повідомлення відповідному спеціалісту, який допомагає вирішити проблему дистанційно, а за неможливості пропонує інші варіанти допомоги — відправку запчастин або виїзд сервісної бригади на місце.


Джерело відео: Цеппелін Україна