«Коли компанія з'явилася на українському ринку, то було два варіанти: залишити все як є, або ж зробити преміальний продукт на основі якісної сировини, без будь-яких замінників та рослинних жирів. Був обраний другий варіант — робити так, як у Європі. Ризик був, але він себе виправдав, — констатує директор заводу Тарас Яровий. — Якщо подивитися на лінійку продуктів, то «Весела Корівка» — це найдорожчий бренд серед плавлених сирків, але у нас є смакові переваги та прихильність до торгової марки».
На українському ринку представлені такі торгові марки як KIRI, MiniBabybel, «Шостка» та «Весела Корівка». Проте виробляються лише останні дві, інші — експортуються.
Частиною каналів реалізації продукції компанії є В2В-продажі. ПрАТ «Бель Шостка Україна» реалізовує не брендовану продукцію на вітчизняні заводи як сировину для подальшої обробки, що дозволяє підприємству дозавантажувати власні потужності.
«N.B.!» Індекс агроефективності областей
Детальніше про ПрАТ «Бель Шостка Україна» читайте скоро в матеріалі #ІндексАПК. Сумська область.
Джерело фото: AgroPortal.ua