Як топ-менеджери AGCO з українськими ЗМІ знайомилися

09 липня 2018, 06:50 2000

Світовий лідер з розробки, виробництва та дистрибуції техніки та рішень для сільського господарства — Корпорація AGCO — оголосив про впровадження нової двоканальної стратегії дистрибуції для українського ринку.

З цієї нагоди до Києва прибули: старший віце-президент AGCO, керуючий регіоном Європа та Близький Схід Роб Сміт, віце-президент з розвитку і дистрибуції, ЕАМЕ, Корпорації AGCO Крістоф Гроблінгхоф та керівник департаменту комунікацій Корпорації AGCO Ульріх Стокхейм, які разом з регіональним директором Корпорації AGCO в Україні та Східній Європі Романом Шаповалом провели прес-конференцію для українських ЗМІ.

«N. B.!» AGCO запроваджує в Україні нову стратегію дистрибуції


Джерело фото: Корпорація AGCO