Що нам відразу кинулося в очі: насиченість ділової програми — багато всього відбувається паралельно, тому потрібно вибирати гарненько, краще заздалегідь.
Що ж стосується учасників, то багатьох світових лідерів ми не побачили, їх продукція «розкидана» по павільйонах на стендах дилерів. Імена опустимо з етичних міркувань, оскільки не знаємо причину неучасті у даній події.
Ті ж, хто презентує себе, в основному роблять ставку на інноваційну складову, що, втім, і не дивно. А так, як кожна компанія приїхала з чимось «смачненьким» для українського сільгосптоваровиробника, кожен привертає увагу до стенду по-своєму. Нас зупинила, наприклад, шалено красива гра на фортепіано в 2 павільйоні.
Втім — дивіться самі.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua