Хоча захід відбувся вперше, він вже став міжнародним. Серед учасників були представники не тільки Диканьки та Полтавської області, але й Києва, Харкова, Вінниці, Білої Церкви, Запоріжжя, Донецька, Дніпра, Кременчука, Чернігова і навіть Чикаго.
Організатори планували захід з метою розвитку туризму та промоції потенціалу місцевості. Хоча історично Диканька вже є брендом, яким користуються ресторани та готелі по всій території України, проте не так багато людей знають про саму дестинацію та її можливості.
Почали забіг з 500-метрової дистанції для дітей. А після — почався загальний старт на 5, 10 та 20 км.
«Через те, що день розпочався зливою, було важко спрогнозувати додаткові активності для учасників. Але ближче до початку заходу засяяло сонце, і все-таки учасникам вдалося ознайомитися з місцевістю. Були запропоновані екскурсії парком, майстер-класи, катання на човні, а фінішерам запропонована місцева каша для відновлення сил», — розповідає експерт з розвитку внутрішнього туризму Тетяна Воронова.
До заходу організатори також залучили владу і бізнес, адже важливо створювати процеси, в яких беруть участь зацікавлені місцеві жителі.
«Навіть незважаючи на те, що було досить складно домовитись про співпрацю, ми знайшли активних підприємців та працівників парку, які прагнуть розвивати регіон. І це головне, адже створення проектної групи може бути фундаментом для розвитку й інших напрямків у регіоні. Такі пілотні заходи дають чітке розуміння, з ким вже можливо надалі працювати», — додає Тетяна Воронова.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua