«Незважаючи на технічні переваги представленої техніки, компанія схильна підходити до питання комплексно і пропонує не просто продукт, а рішення. В чому різниця? Ми забезпечуємо стратегічні ідеї, що стосуються бізнесу клієнта, а не просто продаємо продукт», — розповідає керівник департаменту маркетингу компанії «АМАКО Україна» Максим Чикунов.
Він наводить приклад на тракторі: «В нашому рекламному меседжі зазначено: «Плануй свій бізнес на 3 роки вперед!». Так і є. Враховуючи такі факти, як три роки гарантії, фінансові умови придбання, можливість навіть включення ТО в лізинг, що дає чіткий план всіх витрат протягом всього періоду, а також всіх тих переваг в обслуговуванні техніки, включно з тренінгами, складом запчастин і навіть підмінним трактором у випадку форс-мажорної ситуації. Наш клієнт повинен просто забути про будь-які проблеми, пов'язані з цим питанням. Це наша відповідальність», — зауважив Максим Чикунов.
Джерело фото: АМАКО Україна