AgroPortal.ua розпитав PR-директора BODO Анастасію Антонову про роботу компанії та підтримку конкурсу.
Яка основна мета компанії?
Анастасія Антонова: Кожен день ми працюємо над тим, щоб будні наших клієнтів були яскравими та насиченими, а вражень ставало ще більше! Компанія дарує незабутні моменти, неймовірні враження та яскраві вихідні більш ніж 200 тис. клієнтам.
Хто ваша цільова аудиторія?
Анастасія Антонова: Усі, хто хоче здивувати та потішити подарунком своїх близьких.
Чи має BODO спецпропозиції для студентів? Якщо так, то які?
Анастасія Антонова: Молоді пропонуємо більш ніж 400 варіантів найрізноманітніших вражень. Це і драйвовий відпочинок: від польоту на учбовому літаку до заїзду на багі чи байку, романтичних побачень на даху чи плоту, подорожі до Львова та на Закарпаття до навіть курсів виживання та управління екскаватором. І все це від 200 гривень за 10 вражень на вибір у яскравій коробочці.
Чому компанія BODO вирішила підтримати цей конкурс?
Анастасія Антонова: Підтримуючи молоді таланти, ми робимо власний внесок у наше майбутнє.
Чого очікувати від BODO в новому році?
Анастасія Антонова: Безумовно, ще більше вражень — щомісячно додаємо понад 30 нових вражень, розробляємо нові напрямки; ще більше драйву — ми ніколи не стоїмо на місці, завжди намагаємось йти вперед, тож й до новорічного сезону приготуємо дещо нове. А ще компанія постійно вдосконалює сервіс — ми завжди отримує фідбек від клієнтів та щасливчиків, як все відбулось, що сподобалось, і вже на основі цих знань формуємо нові правила та покращуємо умови існуючих вражень.
Дякую за розмову.
Для довідки: конкурсні роботи приймаються з 30 жовтня до 30 листопада 2017 р. Усі деталі тут: Стартує III Всеукраїнський конкурс «Краща аграрна практика 2017».
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua