Комп'ютерний аналіз на основі даних Big data дедалі ширше поширюється в усіх сферах економіки. Негласний статус обов'язкового до застосування цей інструмент набув після сенсаційного розслідування Das Magazin, згідно з яким вирішальний внесок у результати виборів у США внесли не кандидати, і навіть не спецслужби, а двоє вчених.
Напередодні передвиборчої кампанії вони фактично скупили всі доступні масиви даних про інтернет-користувачів і на основі комп'ютерного аналізу не тільки змогли сформувати таргетовану рекламу для певних груп у соцмережах, а й донести меседжі в найбільш адекватній для цих груп манері. Під масивом даних маються на увазі всі так звані «цифрові сліди», які залишають користувачі, — пошукові історії, лайки, геометки тощо.
Читати повний текст
Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.