Рейтинг украинских аграриев в LinkedIn: ТОП-10 самых активных пользователей

11 ноября 2021, 06:22 4049

LinkedIn считают социальной бизнес-сетью №1 в мире. AgroPortal.ua составил собственный рейтинг самых активных пользователей среди представителей агросектора Украины.

* Текст подається мовою оригіналу

Зокрема, ми проаналізували профілі представників аграрного бізнесу в мережі LinkedIn і визначили, які з них заповнені найкраще.

Для цього використовували наступні критерії: наявність фото на аватарці та background-фото, наявність кастомізованого URL, заповненість контактних даних та розділу About, наявність інформації про досвід роботи, освіту та навички.

Додаткові бали нараховували профілям, власники яких публікують свої дописи, які мають секцію Featured, містять інформацію про курси, тренінги, дипломи, сертифікати, реалізовані проєкти, волонтерський досвід, рекомендації від інших користувачів LinkedIn.

У результаті аналізу ми отримали наступний рейтинг:

Використати соцмережу на користь бренду

Як розповіла AgroPortal.ua співзасновниця та керуюча партнерка Execus Ukraine — ексклюзивного партнера LinkedIn в Україні — Оксана Байло, українська спільнота вже підхопила світовий тренд, у якому Facebook стає мережею для особистого спілкування та розважального контенту. У США та Європі його вже не використовують у бізнесових цілях, тому все більше професіоналів в Україні також почали розвивати свої сторінки у LinkedIn.

За її словами, мережа LinkedIn корисна для будь-якого бізнесу, незалежно від галузі, особливо якщо йдеться про B2B-формат взаємодії.

«Ця мережа заточена під розвиток бізнесу, поширення бізнес-контенту, пошук можливостей для бізнесу, створення різноманітних комьюніті за галузями, спільними бізнес-інтересами та цілями. Усе це справедливо і для фахівців аграрної сфери», — говорить Оксана Байло.

LinkedIn — це не лише пошук співробітників. Тут великі компанії знаходять клієнтів, бізнес-партнерів, з якими укладають контракти, тут долучаються до спільноти однодумців, яка може бути зацікавлена бізнесом компанії. І це, звичайно, репутаційна історія, позиціонування у мережі як для компанії, так і для її власника чи окремого працівника.

«У LinkedIn усе дуже пов’язане між собою, і кожен заповнений розділ профілю, кожне вподобання чи коментар, кожне слово у публікації впливає на ефективність вашого профілю, його видимість та охоплення. Заповненість профілю також впливає на охоплення контенту, яким ділиться людина, на те, як він відображається у результатах пошуку», — пояснює експертка.

За її словами, є основні розділи, які заповнити критично важливо. Серед них — основне та бекграунд-фото, заголовок під фото, коротке summary про себе, досвід роботи та навички. Все це дуже впливає на ефективність профілю. Також є додаткові розділи, як, наприклад, наукові публікації чи волонтерство. Вони необов’язкові, але теж важливі.

Як правильно користуватися LinkedIn

Найперше, що радить Оксана Байло, ретельно попрацювати зі своїм профілем: максимально детально та коректно його заповнити, розширити мережу контактів як якісно, так і кількісно, і регулярно працювати з контентом. Користувачі мережі мають взаємодіяти з публікаціями інших учасників, створювати власні дописи, залишати коментарі, долучатися до спільнот, тобто систематично вести діяльність, адже це дуже впливає на ефективність профілю: його видимість та охоплення.

«Для тих, хто хоче більш професійно працювати в LinkedIn, я все ж рекомендувала би пройти спеціальні курси, оскільки у цій мережі є багато інструментів, які істотно спрощують роботу, але знаходяться вони не на поверхні. І це не платні сервіси, а стандартні інструменти LinkedIn, про які далеко не кожен пересічний користувач знає. Особливо якщо він не використовує LinkedIn систематично як засіб для бізнесу», — говорить експертка.

До речі, купувати преміум-доступ до мережі зовсім не обов’язково — звичайного акаунта достатньо, особливо тим, хто лише починає розвивати свій профіль і систематично над ним працювати, впевнена Оксана Байло.

З накопиченням певного досвіду користування мережею людина сама відчує, коли їй буде потрібен преміум. Преміум-акаунт надає доступ до додаткових функцій, розширює набір інструментів, скорочує ліміти або взагалі їх знімає. Наприклад, ви отримаєте додаткові інструменти для здійснення продажів чи HR-функцій, зможете ефективніше шукати клієнтів, формувати списки лідів, відправляти їм повідомлення на електронну пошту тощо.

«Коли людина у своїй повсякденній роботі систематично використовує LinkedIn, вона сама починає відчувати, де її стримують ліміти чи не вистачає якоїсь функції. Тому я рекомендую не підключати преміум-акаунт, поки ви не напрацюєте досвід і не відчуєте у цьому потреби», — переконує вона.


Вікторія Євтушенко, AgroPortal.ua