logo

Блоги

Якщо у керівника немає бренду, він не існує

Якщо у керівника немає бренду, він не існує

Блоги Юлія Каменєва 04 листопада 2019. 06:11 1335

Із назви статті зрозуміло, про що зараз піде мова. Звертаємо вашу увагу на те, що поговоримо ми саме про бренд керівника. Навіщо керівнику бренд, він же вже керівник? Цілком слушне запитання.

По-перше, він виділить вас серед маси інших у даному сегменті, а по-друге, буде постійно підстьобувати працювати над собою: шукати точку диференціації, займатися позиціонуванням, витримувати і доводити лідерство, підтверджувати свою цінність.

Керівник має справу з двома сегментами ринку:

1. Внутрішній і його підсегменти:

— його керівництво, або стейкхолдери (інвестори, власники бізнесу, керівники керівника);

— рівні в ієрархії керівники;

— команда (давайте потроху відходити від «підлеглих», добре?).

2. Зовнішній, тобто соціум.

При роботі з внутрішнім сегментом необхідний чіткий системний підхід із деякими особливостями в роботі з підсегментами:

— потрібно зрозуміти потреби: що потрібно стейкхолдерам у вашій особі (доведення справ до кінця, об'єднання ряду команд, кризовий менеджмент, досягнення результатів, генерування ідей); що потрібно рівним в ієрархії керівникам (допомога в просуванні проєкту, зонтичний бренд при досягненні загального результату ряду команд); що потрібно команді (кар'єрне зростання, стабільна зарплата, страх самотності).

Найпростішим способом у розумінні потреб є запитання до цільової аудиторії. До цього моменту потрібно продумати і прописати основні моменти.

Далі нам буде необхідна стратегія взаємодії:

— сформулювати вашу цінність у вигляді USP (Унікальної Торгової Пропозиції), виходячи з потреб ЦА;

— підтверджувати вашу USP щоденними справами, проєктами — дотримуватися позиціонування в обраному сегменті;

— вибрати комунікаційну стратегію: Що говорити? Що показувати? В якому вигляді? Коли? З якою частотою? Який спосіб впливу прийнятний? Як працювати з командою індивідуально? Як працювати з командою в цілому?

— відкривати «блакитний океан», рухатися вперед: Що читати? Де черпати ідеї? Чим надихатися? Що застосовувати в роботі? З ким затверджувати і коли приступати до втілення? Який напрям задати команді?

— робити регулярний бенчмарк-аналіз (порівняння себе з іншими такими ж керівниками як всередині компанії, так і поза нею за всіма вищеописаними параметрами), робити висновки, якщо потрібно, вдаватися до ребрендингу, репозиціонування.

Зовнішній ринок, або соціум

Стратегія:

— навіщо вам бренд на зовнішньому ринку: Ви не хочете більше розсилати резюме при пошуку роботи? Ви хочете слави за межами компанії? Ви хочете перейти на новий рівень у своїй кар'єрі? Ваш варіант;

— проведіть дослідження ринку (проводьте його регулярно): Хто є брендом у вашому сегменті сьогодні? Яка історія успіху? У чому цінність для ринку? З якими цільовими аудиторіями працює? Яка стратегія комунікації?

— хто ваша цільова аудиторія: Такі ж керівники в сусідніх компаніях/бізнесах? Команди із сусідніх компаній/бізнесів? Підростаюче покоління, з яким ви хочете ділитися практичними знаннями? Інвестори, тому що ви в перспективі хочете піти у власний проєкт? Ваш варіант;

— у чому ваша цінність для ЦА? Сформулюйте USP (буде вашим мотто);

— позиціонуйте себе або розкажіть, чому ви краще за інших;

— ви — «блакитний океан»? Якщо ні, то як можна ним стати?

— продумайте комунікаційну стратегію: Як ви поєднаєте те, що робите всередині компанії, і те, про що хочете розповісти ринку? Як ви будете взаємодіяти з ЦА? Оновлювати профіль в Facebook, LinkedIn? Писати статті? Виступати на семінарах/конференціях? Читати тренінги? Писати книги? Публікуватися в лідируючих ЗМІ? Проводити консультації? Робити круглі столи? Вести блог? Ваш варіант;

— регулярно робіть бенчмарк-аналіз. Якщо потрібно, вдавайтеся до ребрендингу і репозиціонування.

Бренд потрібен. Це поза обговоренням. Залишилося визначитися зі стратегією, цінностями, тактикою взаємодії з ЦА, а також з внутрішньою готовністю, дисципліною і постійністю свого прояву.

P.S. Виходячи з усього вищеописаного, у керівника не залишається часу робити щось «руками». Він і не повинен. Для цього у нього є команда професіоналів. Винятки, в яких керівник «закатає рукава», звичайно, будуть. Але це винятки, внаслідок яких все вищеописане трохи призупиниться.

Юлія Каменєва, директор відділу маркетингу LNZ Group, тренер Освітньої платформи PROFI-Space


Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.

Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги