Fat&Oil Industry: що чекає ринок олійних

Сім гектарів зелені. Фермери-початківці збирають перший урожай капусти
Non-GM Soy Conference 2025: головні висновки та перспективи ринку не-ГМ сої

Представники української компанії взяли участь у будівництві блочного тунелю Progress Engineering для одного з ягідних підприємств Чехії.

«Сингента» і страхова компанія «ІНГО» оголосили виняткові результати програми «МетеоЗахист» у 2025 році.
Українська агропереробка сьогодні формує близько 4% ВВП, демонструє високу резистентність навіть під час війни й відновлюється швидше за багато інших галузей.

Кооператив у селі Українка на Миколаївщині обробляє 1 247 га орендованої землі. Господарство пережило лінію фронту в 2022 році й нині відновлюється серед руїн.

BEDNAR готується показати свої новинки та інновації на AGRITECHNICA 2025, що відбудеться 9–15 листопада у Ганновері, Німеччина.
Уже четвертий рік поспіль в Україні проходить Український тваринницький саміт, збираючи широке коло фахівців секторів тваринництва і птахівництва. Аудиторія Ukrainian Livestock Summit зростає з року в рік.

Чисте поле — запорука високого врожаю. Саме тому застосування ефективних гербіцидів залишається ключовим елементом технології вирощування.

16 жовтня у Києві відбулася конференція, присвячена десятиріччю швейцарсько-української співпраці у розвитку молочного сектору.

На Полтавщині відбувся масштабний польовий захід «Агро Форсаж 2.0», який об’єднав сотні аграріїв, експертів і технологічних компаній. Подія стала практичною платформою для демонстрації сучасних технологій обробітку ґрунту, живлення та точного землеробства, що доводять свою ефективність безпосередньо в полі.

Міжнародна виставка Anuga 2025 зібрала понад 8 тисяч експонентів зі 110 країн. Виставковий майданчик став черговим потужним кроком також і для українських виробників.

У Копенгагені, Данія, 24–28 вересня 2025 року відбувся 49-й Міжнародний конгрес Апімондії, який став найбільшою подією світового бджільництва останніх років.

Дніпровська пивоварня MOVA випустила книгу «Історія пивоваріння в Дніпрі». Фактично це перше в Україні системне дослідження локальної пивної культури.

Молочний бренд БІЛО, який представив перший крем-сир на українському ринку, запускає національну рекламну кампанію «НАМАСТИ».

Під час вирощування кукурудзи одним із найпоширеніших питань у господарствах є контроль падалиці соняшнику в посівах.

У межах ProCheese Awards відбувся fashion-показ колекції одягу на сирну тематику Cheese Couture від українських дизайнерів.

Виставка «Агро Тернопіль» стала однією з найпотужніших аграрних подій регіону. За два дні на заході побувало 2500 відвідувачів, у експозиційній зоні було представлено 150 компаній, 12 одиниць техніки взяло участь у польових демопоказах.